AB S.A. w roli Business Partnera marki Huawei. Na rynek wejdą telefony, tablety i smartwatche

AB S.A. w roli Business Partnera marki Huawei. Na rynek wejdą telefony, tablety i smartwatche

ab_logoOd 1 stycznia 2016 roku AB S.A. zyskało tytuł „Business Partner” marki Huawei. Otrzymany status partnerski oznacza, że AB oferować będzie pełną gamę produktów producenta: telefony, tablety, smartwatche, rozwiązania sieciowe, akcesoria.

AB przekonało do siebie renomowanego światowego producenta i dostawcę rozwiązań z zakresu produktów konsumenckich oraz enterprise. Na korzyść wrocławskiego dystrybutora przemawiało doświadczenia i wysoka pozycja rynkowa.

AB S.A. od lat rozwija bowiem dedykowane usługi i rozwiązania dla dużych korporacji, które umożliwiają dokonywanie zakupów i konstruowanie oferty dla pracowników i ich klientów. Huawei uwzględnił przy swoim wyborze profesjonalną strukturę organizacyjną oraz skuteczne narzędzia sprzedaży, które funkcjonują w AB.

W ramach biznesowego partnerstwa spółka AB wspólnie z Huawei wprowadzi do swojej oferty dedykowane programy lojalnościowe i pracownicze, promocje oraz wsparcie i doradztwo w zakupach własnych klienta. Dzięki najnowocześniejszej technologii, jaką rozwija i oferuje AB w ramach usług B2B e-commerce, klienci biznesowi, korporacyjni oraz z sektora enterprise będą mogli skorzystać z pełnego portfolio produktów Huawei w ramach rozwiązań przygotowanych wspólnie z AB.