CLARENA – światowy marzec

CLARENA – światowy marzec

Tegoroczny marzec to dla Clareny kontynuacja działań targowych i wystawienniczych za granicą. W tym miesiącu firma zaprezentowała swoją ofertę na czterech dużych i prestiżowych targach międzynarodowych w obszarze bliskich i dalszych rynków europejskich. Każdy kolejny weekend marca przynosi ciekawe kontakty biznesowe i realne możliwości dalszego rozwoju handlu i dystrybucji zagranicznej. Odbyły się już profesjonalne imprezy w Londynie (Professional Beauty ), w Istambule (Beauty & Care), Brukseli ( Estetika Expo) i  bardzo prestiżowe targi w Bolonii (CosmoProf)  i Pradze (InterBeauty).

O wydarzeniach i planach ekspansji Clareny  na rynki europejskie opowiada nowy kierownik Działu Eksportu Wiesław Lewandowski.
W Anglii, Turcji i Belgii zajmowaliśmy licznie odwiedzane stoisko, na którym zaprezentowaliśmy hity profesjonalnej kosmetyki CLARENA i urządzenia RUBICA.   Obserwowaliśmy duże zainteresowanie marką, zarówno wśród potencjalnych, lokalnych dystrybutorów,  jak i kosmetyczek i detalistek odwiedzanych krajów. Targi w Bolonii natomiast, są najbardziej prestiżową imprezą targową w branży kosmetycznej. Celem obecności Clareny na COSMOPROF 2012 było rozeznanie bieżącej sytuacji rynkowej we Włoszech oraz dalsze poszukiwanie partnerów biznesowych zainteresowanych dystrybucją obu naszych marek. Clarena prezentowała swoją ofertę na nowoczesnym, łatwo dostępnym, bardzo atrakcyjnie zaprojektowanym i usytuowanym stoisku, wśród największych światowych marek kosmetycznych. Pokazaliśmy całą linię kosmetyków profesjonalnych i domowych CLARENA oraz wszystkie urządzenia RUBICA.

Z uwagi na duży prestiż i tradycję edycji COSMOPROF w Bolonii spotkaliśmy się ze stałym i  dużym zainteresowaniem zarówno potencjalnych dystrybutorów włoskich, jak i licznych gości zagranicznych z Hiszpanii, Portugalii, Austrii, Finlandii, krajów Pribaltiki oraz Rosji, Ukrainy, Kirgizji czy Mołdawii, a nawet pojedynczych kontaktów z Kanady czy US. Pozyskaliśmy wiele pożytecznych informacji handlowych oraz  międzynarodowych kontaktów, które  zapowiadają intensywny rozwój dystrybucji na poszczególnych rynkach.
Imprezy targowe stanowią od lat ważny punkt w kalendarzu zagranicznych imprez wystawienniczych CLARENY. Bieżące doświadczenia potwierdzają, że także w latach przyszłych powinny zapewnić poważne wsparcie w budowaniu prestiżu marki i skutecznej ekspansji handlowej na rynkach europejskich.