Clarena wciela w życie ideę Polskiego Czempiona i rusza na podbój świata

Clarena wciela w życie ideę Polskiego Czempiona i rusza na podbój świata

Wrocławska Clarena, lider rodzimego rynku kosmetyki profesjonalnej i uczestnik programu Polski Czempion, właśnie otwiera swój oddział we Włoszech, szuka partnerów do współpracy poza Europą i prowadzi rozmowy w sprawie przejęć i aliansów strategicznych.

Firma doskonale wciela w życie idee przyświecające programowi Polski Czempion, czyli z sukcesem podbija zagraniczne rynki i staje się marką globalną.

Z uwagi na ogromne zainteresowanie włoskiego rynku produktami marki, Clarena swój najnowszy oddział otwiera właśnie w Parmie.

Clarena to marka o światowym zasięgu. Jesteśmy obecni w 29 największych krajach Europy i Azji. Jednym z najważniejszych rynków eksportowych jest dla nas Rosja, jednak cały czas zabiegamy o nowe kontrakty. Stąd też nasza obecność na wrześniowych targach w Paryżu, wkrótce w Hongkongu, a następnie Bolonii – mówi Patricia Popławska, twórca marki i prezes firmy Clarena.

Produkty polskiej marki można znaleźć w wielu salonach na Starym Kontynencie, a od niedawna także w Hongkongu.

Firma stawia też na przejęcia i alianse strategiczne. Chce w ten sposób wzmacniać pozycję lidera na rynku profesjonalnym i poszerzać portfolio oferowanych produktów.

Nie ma obawy, że nowe marki stanowiłyby dla siebie konkurencję. Chcemy, by obok mocnej siły napędowej, jaką jest Clarena, dedykowana kosmetyce profesjonalnej, funkcjonowały też marki, które będą mogły zawalczyć o nowe segmenty rynku, np. mass-market, apteki itd. Jesteśmy gotowi do podjęcia rozmów z firmami działającymi w tych atrakcyjnych segmentach rynku – wyjaśnia Patricia Popławska.

Clarena jest obecnie jedyną, a zarazem największą w Polsce firmą zajmującą się produkcją kosmetyków profesjonalnych i urządzeń do zabiegów w salonach kosmetycznych.

Marka, stworzona we Wrocławiu prawie 20 lat temu przez Patricię Popławską, która do dziś jest jej prezesem, dociera z ofertą do około 20 000 gabinetów.