Hicron wygrywa na SAP Automotive Forum

Hicron wygrywa na SAP Automotive Forum


DriveApp – aplikacja mobilna wrocławskiej firmy Hicron, będąca częścią „Hicron Preedictive Marketing for Aftersales”, zdobyła dwie nagrody główne w konkursie SAP UX Partner Contest. To jedyna firma ze środkowej części Europy, która znalazła się w finale tego prestiżowego konkursu organizowanego podczas 14 edycji SAP Automotive Forum w Lipsku.

Konkurs „SAP UX Partner Contest” miał na celu wytypowanie najciekawszych aplikacji tworzonych z myślą o potrzebach branży Automotive.  Główną nagrodą był udział w indywidualnym warsztacie dotyczącym designu aplikacji, przeprowadzonym w Design & Co-Innovation Center firmy SAP AG w Heidelberg, w Niemczech. W skład jury weszli: Dirk Zeller, Kierownik IT Consulting z firmy Mercedes AMG GmbH; Vivien Rebensdat, Kierownik IT z firmy Roechling Automotive SE&Co KG oraz Andreas Hauser, globalny szef Design & Co-Innovation Center w SAP AG.

Podczas finału mieliśmy tylko kilka minut, aby zaprezentować nasze rozwiązanie przed kilkusetosobową publicznością. Udało się. Zdobyliśmy wszystko: nagrodę publiczności i jury. To wyjątkowe wyróżnienie i znak, że nasze mobilne rozwiązania są ciekawe, nowatorskie i przede wszystkim użyteczne – mówi  Szymon Włochowicz, Enterprise Mobility team leader, solution architect w Hicron.

Zwycięska aplikacja została zaprojektowana i stworzona przez dział Enterprise Mobility w Hicron. DriveApp to część dużego rozwiązania Predictive Marketing for Aftersales, będącego prognostycznym narzędziem marketingowym do zarządzania obsługą posprzedażną na rynku motoryzacyjnym. Pomaga dilerom i importerom zwiększać przychody z obsługi posprzedażnej dzięki personalizacji oferty dla każdego klienta. Dla kierowców jest natomiast źródłem dodatkowej wiedzy o samochodzie i bezpośredniego kontaktu z dilerem.

Konkurs SAP UX Partner Contest był jedną z wielu atrakcji podczas SAP Automotive Forum – najważniejszej konferencji branżowej organizowanej przez SAP dla Automotive. W trakcie dwudniowych spotkań zaprezentowano tam aktualne trendy, najnowsze rozwiązania, tendencje rynkowe i przeprowadzono szereg dyskusji na temat kierunku, w którym zmierza motoryzacja.

Aplikacje mobilne w branży Automotive są odpowiedzią na zapotrzebowanie dilerów, importerów czy producentów – pomagają zdystansować konkurencję i zarabiać więcej na obsłudze posprzedażnej.  Hicron Predictive Marketing to rozwiązanie zaprojektowane dla branży motoryzacyjnej. System wykorzystywany przez dilerów i udostępniany kierowcom pomaga zbierać i analizować dane, zapewniając korzyści obu grupom.

Dla dilerów to narzędzie, które umożliwi przygotowanie spersonalizowanej oferty, zaplanowanie ukierunkowanej kampanii marketingowej oraz zapewni bezpośredni kontakt z klientem. Dzięki aplikacji będą oni mogli lepiej zrozumieć nawyki zakupowe kierowców i stworzyć na swoje potrzeby lepszą segmentację rynku klientów. Kierowcy natomiast otrzymają dodatkową deskę rozdzielczą z możliwością dodawania i śledzenia parametrów samochodu niedostępnych w standardzie, wskazówki dotyczące ekonomicznej jazdy oraz podstawowe informacje diagnostyczne o pojeździe. Aplikacja pozwoli im kontaktować się bezpośrednio z dilerem lub warsztatem np. w sprawie problemów rozpoznanych przez system diagnostyczny.