Nowoczesny marketing B2B: Hicron gościem konferencji Golden Marketing

Nowoczesny marketing B2B: Hicron gościem konferencji Golden Marketing

obraz-do-artykuluGolden Marketing Conference to jedno z większych wydarzeń marketingowych. Prelegentem w debacie o wartości marki w relacjach biznesowych był Michał Guzek, Managing Partner w Hicron.

Spotkanie Golden Marketing Conference potrwało dwa dni i zgromadziło ponad 2 tysiące uczestników oraz największe osobowości świata marketingu z Polski i z zagranicy. Wyróżnić można choćby: Kevina Lane Keller, Simon Mainwaring i Davida Bella, a także Natalię Hatalską, Pawła Tkaczyka czy Marka Zielińskiego.

Główna tematyka konferencji dotyczyła brand marketingu: tworzenia silnej i rozpoznawalnej marki. Dyskusje toczyły się wokół mediów społecznościowych i ich roli w budowaniu zaangażowania klientów, najbardziej obiecujących trendów na 2016 rok oraz zagadnień związanych z mentorshipem.

Drugi dzień konferencji otworzyła debata „Przełom w marketingu B2B”, w której udział wzięli liderzy biznesu: Paweł Tkaczyk, Wojciech Ławniczak, Artur Staniec, Michał Banach, a także Michał Guzek – Managing Partner w Hicron. Podczas rozmowy poruszono temat integracji działań sprzedażowych z marketingowymi. Hicron niemal od początku funkcjonowania firmy aktywnie integruje działania sprzedażowe z real-time marketingiem, co z roku na rok owocuje coraz wyższymi wynikami finansowymi, o czym szerzej w materiale filmowym opowiada Michał Guzek.

– Żeby zaistnieć w sprzedaży B2B, również trzeba zaistnieć w świadomości klienta i musi to nastąpić wcześniej niż sama sprzedaż. To, że mamy do czynienia z klientem biznesowym nie oznacza, że nie potrzebuje on „opakowania”. Marka jest bardzo istotna. Ważna jest nie tylko budowa portfolio usług, ale też wizji jego jakości, wartości jakimi się kierujemy – mówi Michał Guzek.