Nowy serwis internetowy od AB dla partnerów firmy

Nowy serwis internetowy od AB dla partnerów firmy

Spółka AB z myślą o swoich partnerach i klientach uruchamia nowy serwis internetowy. – Podążając za aktualnymi trendami i najlepszymi praktykami, oparliśmy platformę na najnowocześniejszych technologiach – zapewniają przedstawiciele Polskiego Czempiona.

Nowy serwis internetowy www.abonline.pl wzbogacony został o szereg funkcjonalnych narzędzi, które pozwalają na zaawansowane wyszukiwanie wyników, porównywanie kilku pozycji za pomocą jednego kliknięcia, a także tworzenie list ulubionych produktów.
Aby ułatwić wyszukiwanie, przygotowano szeroko rozbudowane filtry drzew produktowych i producentów. Widok poszczególnych elementów nowego pulpitu nawigacyjnego klienci mogą swobodnie personalizować poprzez przesuwanie i zwijanie wybranych narzędzi.

Prace nad unowocześnieniem serwisu ABonline rozpoczęliśmy z myślą o naszych partnerach. Wdrożyliśmy szereg intuicyjnych rozwiązań, które ułatwią im poruszanie się po portalu. Podążając za aktualnymi trendami i najlepszymi praktykami, oparliśmy platformę na najnowocześniejszych technologiach – mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor sprzedaży i marketingu AB S.A.

W systemie znalazło się około 50 modułów funkcjonalnych obejmujących m.in. prezentację oferty sprzedażowej, marketing, serwis i logistykę, a także unikalne rozwiązanie, które pomoże zintegrować sprzedaż z portalem Allegro.

Nowy serwis internetowy jest już dostępny. Do końca maja poprzedni i obecny serwis będą działały jednocześnie, aby partnerzy mieli okazję do zapoznania się z nowymi funkcjami.