Polscy Czempioni rekrutują we Wrocławiu

Trwa internetowa kampania, która ma ściągnąć do stolicy Dolnego Śląska wykwalifikowanych specjalistów z całego kraju – „Ja we Wrocławiu„. Udział w niej bierze kilkadziesiąt firm, w tym również uczestnicy programu Polski Czempion.

Wśród firm, które włączyły się w akcję, są uczestnicy programu Polski Czempion, jak chociażby AB, Impel czy REC Global. W kampanii biorą udział również globalne przedsiębiorstwa, mające swoje siedziby we Wrocławiu. Pracowników poszukują między innymi BNY Mellon, HP, Nokia Siemens Networks czy UPS.

Kampanię ukierunkowaliśmy na pozyskanie wysoko wykwalifikowanych specjalistów z całego kraju. Chcemy ich namówić do przyjazdu do Wrocławia i osiedlenia się tu na stałe. Jak pokazują wyniki ostatnich badań, stolica Dolnego Śląska to obecnie najatrakcyjniejsze miejsce do pracy w Polsce – mówi Ewa Kaucz z Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.

Liczymy, że ta kampania wzmocni nasz wizerunek i przekona kandydatów, że polska firma może zaoferować porównywalne, a nawet lepsze wynagrodzenie i pakiet socjalny niż międzynarodowe koncerny – tłumaczy Wiesław Błysz z REC Global.

Reklamy pojawiają się m.in. na portalach społecznościowych i serwisach rekrutacyjnych. Jak na razie najskuteczniejsze są jednak te, które wyświetlają się wśród wyników wyszukiwania w Google’u.

Zainteresowanie kampanią przekroczyło nasze oczekiwania. Zakładaliśmy, że stronę odwiedzi minimum 20 tysięcy osób, a już w tej chwili mamy ponad 50 tysięcy unikalnych użytkowników. A przecież kampania potrwa jeszcze do ponad miesiąc – wyjaśnia Michał Kuzborski z agencji Lama Media, odpowiedzialnej za kampanię.