Polski czempion z własną marką tabletów

Polski czempion z własną marką tabletów

AB, największy dystrybutor IT i CE w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i uczestnik koordynowanego przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej programu Polski Czempion, wypuścił na rynek nowy tablet pod marką własną Triline.


Tablet marki TrilineNajnowszy produkt marki Triline to tablet z systemem operacyjnym Android 4.0.3 z 1GHz procesorem. Dzięki pojemnościowej matrycy IPS 1200×800 multi touch, praca na tablecie jest wyjątkowo przyjemna i łatwa. Tablet posiada 1GB pamięci RAM oraz 16GB wbudowanej pamięci flash. Łączność z Internetem odbywa się poprzez Wi-Fi i Bluetooth 2.1.

– Rozwijając swoją ofertę AB zwraca szczególną uwagę na potencjał wzrostowy poszczególnych grup produktowych, takich jak między innymi tablety, których sprzedaż będzie rosła przez najbliższe kilka lat – mówi Zbigniew Mądry, dyrektor handlowy i członek zarządu AB S.A.

Pierwszy tablet marki Triline został wypuszczony na rynek w maju. Posiada system operacyjny Android 4.0.3 w polskiej wersji językowej, pojemnościowy ekran 7″ 800×480 multi touch,
a także Wi-Fi, LAN oraz 3G. Tym co wyróżnia tablet na rynku jest zdecydowanie jego cena. Produkt jest dostępny w sklepach już za kilkaset złotych netto w wersji podstawowej.

– W 2016 roku szacowana sprzedaż tych urządzeń powinna wynieść 375 mln, co sprawi że blisko 750 mln osób na świecie będzie użytkownikami tabletów – podkreśla Zbigniew Mądry.

Komputery marki Triline to najwyższej jakości produkty dzięki procesom projektowania
i produkcji potwierdzonym certyfikacją zgodną z normą PN- EN ISO 9001:2000. Komputery te są bezpieczne dla środowiska, czego dowodem jest zgodność procesu produkcji z normą PN- EN ISO 14001:2005. Wiele modeli komputerów jest zgodnych z normą Energy Star.

W swoim portfelu AB posiada obecnie ponad 600 światowych marek, a w ramach rozwoju oferty produktów własnych wprowadza kolejny tablet pod marką Triline. Nowe kierunki rozwoju spółki są odpowiedzią na globalne i lokalne trendy rynkowe. Działania te są wyznacznikiem elastyczności i chęci dostosowania oferty produktowej największego dystrybutora IT w regionie.