Sales Booster Meeting: Hicron przygotowuje konferencję o innowacjach w sprzedaży

Sales Booster Meeting: Hicron przygotowuje konferencję o innowacjach w sprzedaży

konferencja-hicron-sprzedazWrocławska siedziba Hicron po raz kolejny zamieni się w centrum dyskusji o innowacyjnych technologiach. Już 21 kwietnia zapraszamy na Sales Booster Meeting, czyli spotkanie poświęcone najnowocześniejszym narzędziom sprzedażowym.

Sales Booster Meeting to wydarzenie kierowane do osób zaangażowanych w obszar sprzedaży: kadry zarządzającej, managerów, handlowców. Spotkanie ma na celu swobodną wymianę poglądów i pomysłów na rozwijanie działań handlowych w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne.

– Jako integrator systemów IT, a także pasjonaci innowacyjnych rozwiązań technologicznych pragniemy wymienić się z Państwem wiedzą o wyjątkowych narzędziach informatycznych zdolnych wynieść procesy sprzedaży na wyższy poziom poprzez ich uporządkowanie, predykcję, możliwość analiz i wiele innych. Porozmawiamy między innymi o CRM, C4C, Fiori, Success Factors: informatycznych nowinkach, które już dziś wykorzystują najważniejsi rynkowi gracze, odnosząc dzięki nim niebanalne sukcesy – mówi Michał Guzek , CEO w Hicron.

– Wiedzy nie warto zatrzymywać dla siebie, trzeba się nią dzielić: właśnie dlatego Sales Booster Meeting nie będzie typową konferencją, ale miejscem współpracy i dyskusji. Pokazywania nowych możliwości i merytorycznej oceny narzędzi dokonanej przez praktyków – dodaje.

Podczas Sales Booster Meeting zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • Wyzwania sprzedawców jutra – z jakich narzędzi technologicznych powinien korzystać każdy dział handlowy w nowoczesnej firmie.
  • Rozwiązania chmurowe dla sprzedaży – korzyści, wyzwania, zagrożenia.
  • Efektywniejsze i łatwiejsze zarządzanie relacjami z klientem.
  • Motywowanie i zwiększanie efektywności pracowników sprzedaży.

Agenda Sales Booster Meeting

9:30 – 10:00 Rejestracja i śniadanie

10:00 – 10:15 Powitanie gości

10:15 – 11:45 Bez technologii nie ma sprzedaży (Paula Wąsowska z Harvard Business Review Polska i Director Business Developmnet z CISCO

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

12:00 – 12:45 Zarządzanie relacjami z klientem nei musi być trudne – CRM, Fiori, C4C (Przemysław Perz z Hicron)

12:45 – 13:45 Jak motywować i zwiększyć efektywność pracownikw sprzedaży wykorzystując rozwiązania SAP SuccessFactors? (Michał Guzek z Hicron i Jerzy Bednarek z Hicron)

13:45 – 14:00 Przerwa kawowa

14:00 – 15:00 Ciężko przewidzieć pogodę, łatwiej przewidzieć działania w chmurze

15:00 – 16:00 Lunch

16:00 – 17:30 Workshop dla uczestników | Narzędzia technologiczne jutra

Udział w konferencji jest bezpłatny. Rejestracja: http://www.hicron.com/u/booster/

Materiały o Sales Booster Meeting – do pobrania

Jeśli chcieliby Państwo pozyskać więcej informacji o wydarzeniu, zapraszamy do kontaktu: [email protected]