Selena na amerykańskich targach budowniczych. Wzmacnia pozycje swoich marek

Selena na amerykańskich targach budowniczych. Wzmacnia pozycje swoich marek

Grupa Selena bierze udział w największych na świecie międzynarodowych targach budowlanych NAHB International Builders Show, które odbywają się 20-22 stycznia w Las Vegas, w stanie Nevada w USA. Podczas targów przedstawiciele Seleny USA zaprezentują flagowe produkty marki Tytan oraz przeprowadzą prezentacje i szkolenia na żywo.

Selena_Join the revolution

W trakcie wydarzenia Selena zaprezentuje produkty swojej flagowej marki Tytan Professional, w tym kleje wysokowydajne: Subfloor, Drywall, Heavy Duty, Outdoor&Landscape oraz pianokleje np. Bond All. Na stoisku Seleny odbędą się też szkolenia dla niemal 200 osób.

Grupa Selena działa w USA już od czternastu lat. Systematycznie odnotowujemy na tym rynku wzrosty sprzedaży. Chcemy w dalszym ciągu umacniać naszą pozycję czerpiąc z doświadczeń zgromadzonych w innych krajach i dostosowując nasze rozwiązania do potrzeb amerykańskich klientów – mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki holdingowej w Grupie Selena. – Udział w tak prestiżowym wydarzeniu, jakim są targi NAHB International Builders Show, to doskonała okazja, aby zwiększyć świadomość marki Tytan wśród lokalnych klientów. Będziemy prezentować naszą amerykańską ofertę opartą na technologiach obecnie najbardziej pożądanych w naszej branży w USA. Pragniemy też wskazać Selenę USA jako członka Grupy Selena, tym samym zwiększając zaufanie naszych obecnych i potencjalnych kontrahentów z tego regionu.

Targi NAHB International Builders Show – organizowane przez National Association of Home Builders – to największe wydarzenie targowe poświęcone budownictwu mieszkaniowemu oraz komercyjnemu na świecie. Wydarzenie rokrocznie cieszy się ogromną popularnością – targi odwiedza średnio ponad 60 tysięcy profesjonalistów z około 100 krajów.

Priorytetem Seleny USA jest realizacja globalnej strategii oraz zbliżenie się do użytkownika końcowego naszych produktów, zgodnie z hasłem globalnej strategii  „Closer to the user”. Stąd decyzja o udziale w tegorocznej edycji targów NAHB International Builders Show – mówi Wade Rector, prezes spółki Selena USA.