Aktualnie poszukujemy dla naszego klienta kandydata na stanowisko: Managera Działu Szkoleń
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- przygotowywanie i nadzór nad budżetem szkoleniowym Spółki,
- przygotowywanie i przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń,
- tworzenie raportów z efektywności przeprowadzonych szkoleń,
- analiza rynku szkoleniowego w Polsce, współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych,
- zarządzanie podległym zespołem,
- wykorzystywanie narzędzi e-learningu do przeprowadzania szkoleń,
- kontrola procedury przeprowadzania Systemu Okresowych Ocen Pracowniczych (SOOP), systemów motywacyjnych, ścieżek karier, planów sukcesji itp.
- przygotowywanie dokumentacji, instrukcji, ankiet oraz raportów z wyników przeprowadzanych projektów HR,
- uczestnictwo w zespołach projektowych, poświęconych zagadnieniom personalnym i kadrowym.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie, mile widziane z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi,
- min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń,
- umiejętność planowania i wdrażania nowych rozwiązań,
- wysokie zdolności interpersonalne,
- odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- zaangażowanie,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel),
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijających się strukturach,
- stabilne warunki pracy,
- narzędzia niezbędne do pracy.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (listu motywacyjnego i CV) na adres:
[email protected]
(w temacie wiadomości prosimy o wpisanie dokładnej nazwy stanowiska).
Prosimy o zamieszczanie klauzuli : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o
ochronie danych osobowych, Dz. Ust. Nr 133, poz. 883).”