Do podstawowych obowiązków osoby na tym stanowisku należało będzie m.in. pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych z kluczowymi klientami z sektora budowlanego w zakresie obsługi inwestycji, realizowanie założonych planów budżetowych poprzez aktywną sprzedaż portfela produktów, aktywne monitorowanie rynku w poszukiwaniu nowych klientów, współtworzenie i dbanie o wizerunek Spółki.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny),
- minimum 3-letnie doświadczenie w środowisku sprzedażowym B2B w sprzedaży produktów do sektora budowlanego,
- doskonała znajomość rynku budowlanego,
- wysokie umiejętności negocjacyjne,
- samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji,
- odwaga do podejmowania się trudnych zadań i wysoka sprawność organizacyjna,
- dyspozycyjność,
- biegła znajomość
Zainteresowanym kandydatom firma oferuje:
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się Firmie,
- możliwość szkoleń i realizacji ambicji zawodowych,
- pracę w korporacji będącej liderem na rynku usług B2B.