menadżer ds. sprzedaży produktu budownictwo

Do podstawowych obowiązków osoby na tym stanowisku należało będzie m.in. pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych z kluczowymi klientami z sektora budowlanego w zakresie obsługi inwestycji, realizowanie założonych planów budżetowych poprzez aktywną sprzedaż portfela produktów, aktywne monitorowanie rynku w poszukiwaniu nowych klientów, współtworzenie i dbanie o wizerunek Spółki.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny),
  • minimum 3-letnie doświadczenie w środowisku sprzedażowym B2B w sprzedaży produktów do sektora budowlanego,
  • doskonała znajomość rynku budowlanego,
  • wysokie umiejętności negocjacyjne,
  • samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji,
  • odwaga do podejmowania się trudnych zadań i wysoka sprawność organizacyjna,
  • dyspozycyjność,
  • biegła znajomość

Zainteresowanym kandydatom firma oferuje:

  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się Firmie,
  • możliwość szkoleń i realizacji ambicji zawodowych,
  • pracę w korporacji będącej liderem na rynku usług B2B.